Головна / Аналітика / У Китаї заборонили більше 80 британських наукових журналів

У Китаї заборонили більше 80 британських наукових журналів

В Китае запретили более 80 британских научных журналовБританський академічний видавець виключив більше 80 журналів зі своїх пропозицій у Китаї за запитом уряду, в тому числі Asian Studies Review, зміст якого було визнано владою «недоречним», повідомляє Reuters.

Це останні журнали, поширення яких має бути обмежене, оскільки китайські імпортери іноземних публікацій у минулому році заявили владі, що вони повинні підтвердити, що продукція є законною. До цього китайська влада також заборонила розповсюдження журналу Asian Studies Review, опублікованого Асоціацією азіатських досліджень Австралії.

Представники китайської влади сказали видавцеві видалити його журнал з пакету, запропонованого бібліотек, тому що «частина його вмісту вважається неприйнятним для уряду», — йдеться в заяві асоціації. За словами видавців, влада вважає небажаними шість статей, однак видавець відмовився назвати ці статті, оскільки вони були «комерційно чутливими».

«Останнім часом уряд Китаю ініціював широку цензуру наукових публікацій, що призвело до заборони поширення деяких журналів», — сказали в асоціації.

З вересня цього року 83 журналу були виключені з пакету «Мистецтво, гуманітарні та соціальні науки», що продається бібліотекам у Китаї за запитом імпортерів, говориться в заяві британського видавництва. Однак назви виключених журналів так і не були названі.

«Ми завжди вважали, що кожен повинен мати можливість отримувати статті про дослідження, які ми публікуємо, через їх звичайні шляхи доставки», — сказав видавець, додавши, що він не кидає спроб залагодити ситуацію і повернути журнали назад в пакет.

Питання про цензуру спалахнула в серпні 2017 року, коли британське видавництво Cambridge University Press (CUP) закрило онлайн-доступ до сотень наукових статей у Китаї після тиску з боку влади.